Comunicat de la FASPS sobre el segrest de tres cooperants als Campaments de Refugiats Sahrauís

La FASPS del PV condemna enèrgicament el segrest dels tres cooperants, ocorregut la nit d’ahir dissabte, als campaments de refugiats sahrauís de Tinduf (Algèria), i vol mostrar la seua satisfacció pels esforços del Govern de la RASD i de la policia sahrauí que treballa per la immediata i satisfactòria resolució del segrest i la captura dels responsables.
Igualment, volem mostrar tot el nostre recolzament i solidaritat amb els companys i companyes membres de les organitzacions a les quals pertanyen els tres cooperants, l’Asociación de Amigos del Pueblo Saharaui de Extremadura, Mundubat i el Comité Italià per al desenvolupament dels pobles.
I el nostre recolzament i encoratjament a les famílies d’Ainoa Fernández, Enric Goyalons i Rosella Urru.
Per últim, volem fer una crida de tranquil·litat i fermesa, a tots els amics i amigues del poble sahrauí, donat que, en moments com aquest, el poble sahrauí necessita, més que mai, de tot el nostre recolzament i solidaritat.
València a 23 d’ octubre de 2011.
Lola Claramunt
Presidenta de la FASPS PV